AUTOTURISM TOYOTA AYGO
UNPERS-625
10.11.2021, 12:42
15.01.2025, 15:00
15.01.2025, 16:00
Str. Viorele, Nr. 32, Bloc 17, scara 2, etaj 7, ap. 66, Bucuresti, 10
Conectează-te ca să te putem notifica când primești un răspuns
Documente
Info
Judet:
Iasi
An fabricatie:
2017
Combustibil:
Benzina
Bunul se poate viziona:
Proprietar
Denumire proprietar:
GLOBAL OPTIX PARTNER SRL
CUI:
RO 42806273
ONRC:
J22/1640/2020
Dosar insolvență:
6163/99/2023
Descriere
“AUTOTURISM TOYOTA AYGO”, fabricat in anul 2017, culoare alb, 41.028 km, nr. înmatriculare: IS-44-GOP, capacitate cilindrică 998 cmc, serie șasiu JTDKGNEC80N26126.
Detalierea activului, condițiile pentru participarea la licitație se regăsesc în Caietul de sarcini.
Prețul Caietului de sarcini este de 200 Lei+TVA.
Prețul de pornire este de 26.376 lei + TVA.
Termen de plată diferență:
5
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Adjudecarea bunului se realizează dupa principiul "VĂZUT ȘI PLĂCUT", adjudecatarul cunoscând starea tehnica a imobilului, și fără asigurarea din partea administratorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Mențiuni cu privire la TVA:
Conform caietului de sarcini
Mențiuni privind neplata prețului:
Câștigătorul licitației, care nu plătește prețul de adjudecare în condițiile stabilite, pierde, atât calitatea de câștigător, cât și garanția de participare, și va putea fi obligat să plătească cheltuielile prilejuite de organizarea unei noi licitații și diferența de preț în cazul în care prețul obținut la noua licitație este mai mic. Aceste sume reprezintă evaluarea anticipată a pagubelor produse prin neplata la scadență a prețului.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Bunul se dobândeste liber de orice sarcini, precum privilegii, ipoteci, gajuri sau drepturi de retenție, sechestre de orice fel conform art.91 din Legea nr. 85/2014.
La data achitării în integralitate a preţului de adjudecare (și a altor cheltuieli dacă se impun potrivit caietului de sarcini), în vederea transferului proprietății de la societatea debitoare la adjudecatar, se va proceda conform prevederilor art. 158 alin. (2) teza finală din legea nr.85/2014, „Când legea impune pentru transferul dreptului de proprietate forma autentică, contractele vor fi perfectate de notarul public pe baza procesului-verbal de licitaţie”.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Garanția de participare se restituie tuturor participanților necâștigători în termen de 5 zile de la data licitației, pe baza unei cereri ce va menționa contul în care se va face viramentul și titularul acestuia, cu excepția câștigătorului pentru care se reține ca avans din prețul de adjudecare.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
La momentul declarării unui ofertant câștigător al licitației, garanția de participare a acestuia devine avans din prețul de adjudecare al bunurilor, diferența de preț urmând a fi achitată în termen de maxim 5 zile calendaristice de la data licitației.
Prețul se consideră plătit în momentul încasării acestuia în contul vânzătorului GLOBAL OPTIX PARTNER și nu este purtătoare de TVA. Garanția se depune prin virament bancar cu ordin de plată în contul debitoarei GLOBAL OPTIX PARTNER SRL - în faliment, in bankruptcy, en faillite, cu sediul social în Sat Grozești, Comuna Grozești, Str. Prutului, nr. 402, Județ Iași, deschis la ING Bank Romania S.A., având IBAN: RO83INGB0000999910505681.
Adjudecarea reprezintă un angajament ferm și irevocabil de cumpărare în condițiile și termenele Regulamentului de valorificare. Câștigătorul licitației, care nu plătește prețul de adjudecare în condițiile stabilite, pierde, atât calitatea de câștigător, cât și garanția de participare, și va putea fi obligat să plătească cheltuielile prilejuite de organizarea unei noi licitații și diferența de preț în cazul în care prețul obținut la noua licitație este mai mic. Aceste sume reprezintă evaluarea anticipată a pagubelor produse prin neplata la scadență a prețului.
Până la data achitării preţului, câștigătorul licitației nu va putea efectua nici un act de dispoziţie materială sau juridică şi nu va putea exercita atributele de posesie şi folosinţă asupra bunurilor câștigate.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
La data achitării în integralitate a preţului de adjudecare (și a altor cheltuieli dacă se impun potrivit caietului de sarcini), în vederea transferului proprietății de la societatea debitoare la adjudecatar, se va proceda conform prevederilor art. 158 alin. (2) teza finală din legea nr.85/2014, „Când legea impune pentru transferul dreptului de proprietate forma autentică, contractele vor fi perfectate de notarul public pe baza procesului-verbal de licitaţie”.
Alte mențiuni:
Contravaloarea caietului de sarcini se va achita prin virament bancar în contul RO76BTRLRONCRT0396048901, deschis la Banca Transilvania, titular Cabinet Individual de Insolventa „Pavel Ștefan”, CUI 45086886. Prețul Caietului de sarcini este de 200 Lei +TVA.
Membrii comisiei de licitație nu pot fi, direct sau indirect, ofertanți. Organizatorul se obligă să respecte în totalitate, confidențialitatea documentelor remise de către participanții la procedura de valorificare.
Comisia de licitaţie răspunde de respectarea procedurii desfăşurării licitaţiei în conformitate cu regulamentul de licitație aprobat de creditori, precum şi de activitatea de examinare a dosarelor şi de declarare a câștigătorului licitaţiei.
În momentul achitării garantiei de participare la licitaţie, se consideră că ofertanţii cunosc şi sunt de acord cu prevederile regulamentului de licitație, inclusiv cu prevederile referitoare la angajarea răspunderii lor în cazul neonorării obligaţiilor asumate în desfăşurarea licitaţiei. Termenele de contestaţie sunt, în înţelesul regulamentului de licitație termene de decădere.
Ca urmare a neconformării participanților la licitații la condițiile impuse prin caietul de sarcini și prevederile Codului Fiscal, aducând în sarcina societății risc fiscal suplimentar, respectiv societăți cu sediul în comunitatea europeană (Ex: Bulgaria) reprezentate de persoane fizice române au achiziționat active solicitând scutire de taxa TVA conform prevederilor art. 294 alin. (2) lit. a) însă fără a îndeplini în termen de 10 zile de la predarea-primirea bunului a obligației de a comunica documentul care atesta ca bunurile au fost transportate din Romania in tara UE (Ex: Bulgaria) astfel cum se solicita in normativele fiscale, se prevede prin regulamentul de licitație faptul că administratorul judiciar are dreptul să refuze solicitarea de scutire de TVA pentru livrările intracomunitare în vederea eliminării oricărui risc de natură fiscală.
Ca urmare a faptului că o mare parte a activelor se află în categoria activelor circulante, există posibilitatea ca în perioada cuprinsă între finalizarea inventarierii/evaluării și cea a predării bunurilor către adjudecatar să existe repere care s-au degradat sau valorificat en-detail la prețul de listă. În acest caz, se va restitui către adjudecatar suma calculată proporțional cu valoarea reperelor lipsă. Calculatia va fi realizată ținând cont de valoarea de evaluare a reperului în raport cu întreaga valoare de evaluare a pachetului adjudecat, valoare actualizată proporțional cu prețul de adjudecare.