5715 - BALANTA SI 2002 SERIA 23010053
UNIMU-1094
14.10.2022, 13:49
03.12.2024, 09:30
03.12.2024, 10:00
Str Gheorghe Ghibanescu nr. 1, IASI, 25
http://five-advisory.ro/
Conectează-te ca să te putem notifica când primești un răspuns
Info
Judet:
Vaslui
Bunul se poate viziona:
Proprietar
Denumire proprietar:
Comcereal SA Vaslui
CUI:
8208253
ONRC:
J37/88/1996
Dosar insolvență:
2476/89/2015*
Descriere
5715 - BALANTA SI 2002 SERIA 23010053
Termen de plată diferență:
5
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Datele privind activele scoase la vânzare se bazează pe documentația pusă la dispoziție de către personalul societății debitoare, astfel încât Administratorul judiciar nu poate fi ținut responsabil pentru eventualele inexactități privind descrierea activelor cuprinse în dosarul de prezentare, întrucât activele se vând pe principiul “unde sunt, în starea în care sunt”. Adjudecatarul a luat la cunoștință de starea tehnică a bunurilor și nu are nicio asigurare din partea administratorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Mențiuni cu privire la TVA:
Prețurile de pornire la licitație nu cuprind TVA, aceasta urmând a fi calculată conform prevederilor Codului fiscal în vigoare la data transferului de proprietate.
Mențiuni privind neplata prețului:
Astfel cum se menționează în cuprinsul Caietului de sarcini, pentru participanții declarați adjudecatari, garanția se reține în integralitate și se consideră avans plătit din prețul bunurilor adjudecate, neexistând posibilitatea restituirii acesteia.
În măsura în care cumpărătorul adjudecatar nu achită integral prețul stabilit prin Procesul – verbal de licitație, în termenele din prezentul Regulament de vânzare, va pierde garanția de participare la licitație și toate sumele achitate ca parte din preț, iar Administratorul judiciar și societatea debitoare nu vor avea nicio obligație față de adjudecatar, bunurile urmând a fi scoase din nou la vânzare. Totodată, în această situație, Administratorul judiciar își rezervă dreptul de a opta pentru recuperarea diferenței de preț de la adjudecatar, cu titlu de daune – interese.
Garanţia constituită, sau, după caz, depusă pentru participarea la licitaţie, împreună cu toate celelalte sume plătite de Adjudecatar va fi reţinută cu titlu de daune interese în cazul în care Adjudecatarul nu se achită în totalitate de obligaţiile asumate.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Astfel cum se menționează în cuprinsul Caietului de sarcini, pentru participanții declarați adjudecatari, garanția se reține în integralitate și se consideră avans plătit din prețul bunurilor adjudecate, neexistând posibilitatea restituirii acesteia.
De asemenea, vor fi reținute orice sume plătite de adjudecatar, cu titlu de avans din prețul bunurilor adjudecate până la concurența prețului de adjudecare.
În situația în care adjudecatarul nu achită integral prețul tuturor bunurilor adjudecate în cadrul licitației, în termenul stabilit prin prezentul Proces–Verbal de Licitație, acesta va pierde definitiv toate sumele achitate cu titlu de avans, iar bunurile vor fi scoase din nou la licitație.
În egală măsură, participantului care înțelege să se retragă sau să renunțe la unul sau mai multe bunuri, în orice moment ulterior formulării ofertei cu privire la acesta/acestea, i se va interzice ofertarea pentru acestea în cadrul licitațiilor organizate ulterior, pe lângă reținerea tuturor sumelor achitate drept avans, cu titlu de daune – interese, conform celor arătate anterior.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Participanților care nu au adjudecat bunuri, li se vor returna garanțiile de participare la licitație, pe baza unei cereri adresate Administratorului judiciar în care se vor specifica detaliile pentru rambursarea garanției prin virament bancar. Plata garanției , din care se vor deduce comisioanele de transfer bancar, se va efectua în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la de la data organizării licitaţiei sau după caz, se vor returna scrisorile de garanţie bancară.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
Termenul de plată este de 5 (zile) calendaristice de la data comunicării facturii de vânzare din partea societății debitoare.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Transferul dreptului de proprietate asupra activelor se va face numai după plata în întregime a preţului acestora de către Adjudecatar şi a îndeplinirii de către acesta a celorlaltor condiţii stabilite în Caietul de sarcini şi în procesul verbal de adjudecare a activelor.
Toate taxele ocazionate de transferul dreptului de proprietate (inclusiv transportul bunurilor sau taxe notariale, dacă va fi cazul) aferente vânzării vor fi suportate de cumpărători.
Alte mențiuni:
Prin participarea la licitație și emiterea prezentului Proces-Verbal, ofertanții prezenți în cadrul acestei ședințe acceptă rezultatele licitației și nu au obiecțiuni cu privire la desfășurarea și concluziile Licitației și au acceptat și înțeles toate prevederile Caietului de sarcini.