(AGROCOMPLEX) Masina administrat ingrasaminte nr. inv. 4402
UNIMU-1385
12.04.2023, 12:56
05.12.2024, 09:00
05.12.2024, 09:30
Conectează-te ca să te putem notifica când primești un răspuns
Info
Judet:
Vaslui
Bunul se poate viziona:
Proprietar
Denumire proprietar:
Agrocomplex Barlad S.A.
CUI:
RO2808054
ONRC:
J37/231/1991
Dosar insolvență:
925/89/2016
Descriere
Locatie: Mecanic
Termen de plată diferență:
5
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Datele privind activele scoase la vânzare se bazează pe documentația pusă la dispoziție de către personalul societății debitoare, astfel încât Administratorul judiciar nu poate fi ținut responsabil pentru eventualele inexactități privind descrierea activelor cuprinse în dosarul de prezentare, întrucât activele se vând pe principiul “unde sunt, în starea în care sunt”. Adjudecatarul a luat la cunoștință de starea tehnică a bunurilor și nu are nicio asigurare din partea administratorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Mențiuni cu privire la TVA:
La prețul de adjudecare se aplică TVA, în condițiile Codului Fiscal.
Mențiuni privind neplata prețului:
În situația în care cumpărătorul adjudecatar, nu achită integral prețul stabilit prin procesul-verbal de licitație, în termenele din prezentul Proces verbal de licitație, va pierde garanția de participare la licitație și toate sumele achitate ca parte din preț, iar Administratorul judiciar și societatea debitoare nu vor avea nicio obligație față de adjudecatar, bunurile urmând a fi scoase din nou la vânzare.Toate taxele ocazionate de transferul dreptului de proprietate (inclusiv transportul bunurilor) aferente vânzării vor fi suportate de cumpărător.
Garanţia constituită, sau, după caz, depusă pentru participarea la licitaţie, împreună cu toate celelalte sume plătite de Adjudecatar va fi reţinută cu titlu de daune interese în cazul în care Adjudecatarul nu se achită în totalitate de obligaţiile asumate.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
În conformitate cu dispozițiile art. 91 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, activele vor fi dobândite de către cumpărător libere de sarcini, netransferându-se cumpărătorului niciun fel de obligații ale societății debitoare.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Participanților care nu au adjudecat bunuri, li se vor returna garanțiile de participare la licitație, pe baza unei cereri adresate Administratorului judiciar în care se vor specifica detaliile pentru rambursarea garanției prin virament bancar. Plata garanției se va efectua în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la trimiterea cererii.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
Termenul de plată este de 5 (zile) lucrătoare de la data întocmirii Procesului-Verbal de licitație (data ținerii ședinței de licitație) în care cumpărătorul a fost declarat adjudecatar al bunurilor mobile, ulterior urmând a se emite factura fiscală finală și procesul verbal de adjudecare, respectiv procesul verbal de predare primire.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Transferul dreptului de proprietate asupra activelor se va face numai după plata în întregime a preţului acestora de către Adjudecatar şi a îndeplinirii de către acesta a celorlaltor condiţii stabilite în regulamentul privind procedura de vânzare şi în procesul verbal de adjudecare a activelor.
Garanţia depusă de adjudecatar direct în contul Agrocomplex pentru participarea la licitaţie va fi considerată avans, și va fi scăzută din suma datorată, conform valorii la care au fost adjudecate Activele. În cazul în care adjudecatarul a constituit garanţia de participare la licitaţie sub formă de scrisoare de garanţie, acesta poate opta, prin procesul verbal de licitație, pentru executarea ei de către Agrocomplex pentru a fi constituită ca şi avans din valoarea la care au fost adjudecate activele.
Toate sumele ce constituie garanții plătite sau contravaloarea bunurilor, vor fi achitate în contul unic de insolvență deschis pe numele debitoarei.
Alte mențiuni:
Prin participarea la licitație și emiterea prezentului Proces-Verbal, ofertanții prezenți în cadrul acestei ședințe acceptă rezultatele licitației și nu au obiecțiuni cu privire la desfășurarea și concluziile Licitației și au acceptat și înțeles toate prevederile Caietului de sarcini.