Anunț vânzare stocuri marfă Andrani SRL

UNIS-2386
17.03.2025, 16:29
28.03.2025, 14:00
28.03.2025, 15:00
Hover on image to enlarge
Licitația va începe în
Pret pornire : 8,802.58 Lei
Pas licitatie : 440.13 Lei
Garanție participare : 880.25 Lei
Participanți: 0

Pentru a putea participa la licitatii este necesara inscrierea pe site si aprobarea din partea practicianului.
str. Septimiu Albini, 115, Cluj-Napoca, 14

www.ddgi.ro

Documente

Stocuri marfă (STOCURI_MARFA.pdf, 397 Kb) [Descărcare]

Info

Bunul se poate viziona:

Descriere

Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0748888132, e-mail: [email protected], prin practician în insolvență Godorogea Daniel-Lucian în calitate de lichidator judiciar provizoriu al societății ANDRANI S.R.L.- (în faliment, in bankruptcy, en faillite), societate cu răspundere limitată, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul CLUJ, România, sub nr. J12/3334/15.09.2004, cod unic de înregistrare RO16763629, având sediul în mun. Cluj-Napoca, str. Nirajului, nr. 5, ap. 18, jud. Cluj, desemnat în această calitate prin Încheierea nr.: 1664/2024 din data de 27.09.2024 pronunțată de Tribunalul Specializat Cluj în dosar nr.:643/1285/2024,

organizează licitație publică cu strigare în vederea vânzării activelor societății debitoare ANDRANI S.R.L., constând în stocurile de marfă din anexa atașată, vândute la pachet, după cum urmează:

 

Nr. crt.

Denumire bun

Cantitate (buc.)

Valoare

1

Stocuri de marfă

1

8.802,58 LEI

Precizăm faptul că la prețurile menționate mai sus se adaugă TVA.

 

Prima licitație va avea loc în data de 28.03.2025, ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, sau online pe site-ul www.licitatii-unpir.ro . În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 04.04.2025, 11.04.2025, 18.04.2025 în aceleași condiții și la aceeași oră.

 

Licitația publică poate avea loc și online pe site-ul www.licitatii-unpir.ro. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunul pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate în cuprinsul caietului de sarcini. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului supus adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va adăuga persoana interesată la licitație.

 

Caietul  de sarcini în vederea participării la licitație va fi întocmit de către lichidatorul judiciar în concordanță cu uzanțele în materie, va conține regulamentul de participare la licitație și se va valorifica de către practicianul în insolvență, la prețul de 200 de lei + TVA

Pasul de licitație va fi de 5% din prețul de pornire.

Garanția de participare la licitație va fi de 10% din prețul de pornire.

La preț egal, va fi declarat adjudecatar licitatorul care se va angaja să achite întregul preț în termenul cel mai scurt.

Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație.

Termenul de plată al prețului va fi de 3 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul neachitării prețului în termen, adjudecatarul va pierde garanția de participare și nu va mai putea participa la următoarele licitații ce se vor organiza.

Transferul dreptului de proprietate și predarea posesiei se va realiza doar ulterior achitării întregului preț.

Licitațiile vor fi organizate și on-line.

 

Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0763478619.

Termen de plată diferență:
3
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Adjudecarea bunului se realizează dupa principiul "VĂZUT ȘI PLĂCUT", adjudecatarul cunoscând starea tehnica a imobilului, și fără asigurarea din partea lichidatorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Mențiuni cu privire la TVA:
Se va adăuga TVA
Mențiuni privind neplata prețului:
Neplata prețului în termenul stabilit conduce la anularea licitației, cu pierderea garanției de participare la licitație.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Bunul se dobândeste liber de orice sarcini, precum privilegii, ipoteci, gajuri sau drepturi de retenție, sechestre de orice fel conform art.53 din Legea nr.85/2006.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Cu condiția returnării prezentului proces verbal de licitație, semnat în forma agreată, ofertanților neadjudecatari li se vor întocmi în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data organizării licitației, ordinele de plată pentru rambursarea sumelor depuse ca garanție.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
La data încasării preţului pentru bunul licitat, lichidatorul judiciar si adjudecatarul licitaţiei vor încheia Procesul Verbal de Adjudecare in conformitate cu prevederile art. 120 alin. (2) din Legea nr. 85/2006, la prețul pentru care a fost adjudecat bunul, precizând TVA - ul aferent acestuia.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
În termen de 30 de zile de la data încheierii procesului verbal de adjudecare, se va intocmi contract de vânzare în formă autentică. Transferul dreptului de proprietate se realizează la data semnării contractului de vânzare-cumpărare în formă autentică.
Alte mențiuni: