Pachet 5: Echipamente IT – 3 buc

UNOIT-2133
02.09.2024, 14:00
03.10.2024, 12:00
03.10.2024, 13:00
Hover on image to enlarge
Licitația va începe în
Pret pornire : 19,683.00 Lei
Pas licitatie : 984.00 Lei
Garanție participare : 1,968.00 Lei
Participanți: 0

Pentru a putea participa la licitatii este necesara inscrierea pe site si aprobarea din partea practicianului.
București, str. Negru Vodă nr. 2, bl. C4, sc. 1, parter, ap. 3, interfon 03, sector 3, cod postal 030774, SECTOR 3, 10

www.continuumsprl.ro

Documente

Regulament de licitatii (2024.07.25___F__ARCA_FANCONS_SRL-_Regulament_licitatie_online_FS.pdf, 251 Kb) [Descărcare]

Publicatie de vanzare (2024.09.20__O__ARCA_-_publicatie_vanzare.pdf, 1,186 Kb) [Descărcare]

Info

Judet:
Tulcea
Bunul se poate viziona:

Proprietar

Denumire proprietar:
ARCA FANCONS SRL
CUI:
33277254
ONRC:
J36/223/2014
Dosar insolvență:
1842/88/2023

Descriere

Continuum SPRL, cu sediu procesual ales pentru comunicarea actelor de procedură în București, str. Negru Voda, nr. 2, bloc C4, scara 1, parter, ap. 3, interfon 03, sector 3, având număr de înregistrare în Registrul formelor de organizare al U.N.P.I.R.: RFO: II – 0992 din data de 24.08.2018 și număr matricol: 2A0992 din data de 24.08.2018, având cod de înregistrare fiscală 39814764 din data de 31.08.2018, desemnată în calitate de administrator judiciar  al societății ARCA FANCONS SRL „în insolvenţă, in insolvency, en procedure collective“, cu sediul social în Municipiul Tulcea, Strada George Georgescu nr. 3, camera nr.1, Judet Tulcea, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J36/223/2014 și Cod Unic de Inregistrare 33277254, prin încheierea nr. 6/11.01.2024 pronunțată în dosarul nr. 1842/88/2023 de Tribunalul Tulcea, Secția civilă de contencios administrativ şi fiscal,

 Organizează licitație publică competitivă cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea următoarelor mijloace fixe de producție mobilă, echipamente IT și stocuri:

  • Pachet 5: Echipamente IT – 3 buc, la prețul de pornire de 19,683 lei + TVA

Data licitațiilor: 03.10.2024 – ora 12.00; 10.10.2024 – ora 12.00. În cazul în care activul este valorificat la una dintre datele anterioare ultimei date programate, ședințele de licitație ulterioare nu vor mai avea loc pentru activul valorificat.

 Licitațiile sunt organizate pe platforma de licitații UNPIR: www.licitatii-unpir.ro

 Garanția de participare la licitație: 10% din prețul de pornire.

 Documentația de înscriere: se comunică administratorului judiciar prin e-mail, la adresa [email protected], cu cel puțin 24 de ore înainte de licitație (termen de decădere).

 Detalii privind activele valorificate și condițiile pentru participarea la licitație se găsesc în caietul de sarcini. Nu se percepe taxă pentru eliberarea caietului de sarcini.

 Informații suplimentare: telefon 0770709234 de luni până vineri în intervalul orar 09.00-17.00, e-mail [email protected] sau pe site-urile www.licitatii-insolventa.ro, www.continuumsprl.ro

Termen de plată diferență:
5
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Adjudecarea bunului se realizează dupa principiul "VĂZUT ȘI PLĂCUT", adjudecatarul cunoscând starea tehnica a imobilului, și fără asigurarea din partea lichidatorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Mențiuni cu privire la TVA:
Conform caietului de sarcini
Mențiuni privind neplata prețului:
Neplata prețului în termenul stabilit conduce la anularea licitației, cu pierderea garanției de participare la licitație.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Bunul se dobândeste liber de orice sarcini, precum privilegii, ipoteci, gajuri sau drepturi de retenție, sechestre de orice fel conform art.53 din Legea nr.85/2006.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Cu condiția returnării prezentului proces verbal de licitație, semnat în forma agreată, ofertanților neadjudecatari li se vor întocmi în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data organizării licitației, ordinele de plată pentru rambursarea sumelor depuse ca garanție.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
La data încasării preţului pentru bunul licitat, lichidatorul judiciar si adjudecatarul licitaţiei vor încheia Procesul Verbal de Adjudecare in conformitate cu prevederile art. 120 alin. (2) din Legea nr. 85/2006, la prețul pentru care a fost adjudecat bunul, precizând TVA - ul aferent acestuia.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
În termen de 30 de zile de la data încheierii procesului verbal de adjudecare, se va intocmi contract de vânzare în formă autentică. Transferul dreptului de proprietate se realizează la data semnării contractului de vânzare-cumpărare în formă autentică.
Alte mențiuni:
In ziua si la ora programata pentru licitatie, participantii au obligatia sa se conecteze pe platforma UNPIR si sa acceseze link-ul comunicat de catre organizator.