(R-AGRO FALCIU) LAPTOP DELL INSPIRON nr. inv. 6018
UNIMU-1509
30.04.2023, 23:26
25.11.2024, 17:00
25.11.2024, 17:30
Conectează-te ca să te putem notifica când primești un răspuns
Info
Judet:
Vaslui
Bunul se poate viziona:
Proprietar
Denumire proprietar:
R-Agro Falciu S.A.
CUI:
RO14812105
ONRC:
J37/229/2002
Dosar insolvență:
926/89/2016
Termen de plată diferență:
5
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Adjudecatarul a luat la cunoștință de starea tehnică a bunurilor și nu are nicio asigurare din partea administratorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Activele se vor vinde „unde sunt, în starea în care sunt” şi nici un fel de garanţie sau despăgubire nu va fi prevăzută în Procesele – verbale de adjudecare a activelor pentru pretenţii ulterioare. Până la data ședinței de licitație, persoanele interesate, care au achiziţionat caietul de sarcini, pot viziona Activele.
Mențiuni cu privire la TVA:
Prețurile de pornire la licitație nu cuprind TVA. Cota de TVA va fi calculată conform prevederilor Codului fiscal în vigoare la data transferului dreptului de proprietate.
Mențiuni privind neplata prețului:
Pentru participanții declarați adjudecatari, garanția se reține în integralitate și se consideră avans plătit din prețul bunurilor adjudecate, neexistând posibilitatea restituirii acesteia.
În situația în care cumpărătorul adjudecatar, nu achită integral prețul stabilit prin procesul-verbal de licitație, în termenele din Caietul de sarcini sau înțelege să renunțe la bunul/bunurile adjudecat/e, va pierde garanția de participare la licitație și toate sumele achitate ca parte din preț, în condițiile stabilite prin oferta acceptată, câștigătorul licitației pierde această calitate, fără somație, punere în întârziere și fără intervenția vreunei instanțe de judecată. Punerea în întârziere rezultă din simplul fapt al neexecutării. În aceste condiții, Administratorul judiciar și societatea debitoare nu vor avea nicio obligație față de adjudecatar, bunurile urmând a fi scoase din nou la vânzare.
Garanţia depusă de adjudecatar direct în contul R-Agro Fălciu S.A pentru participarea la licitaţie va fi considerată avans, și va fi scăzută din suma datorată, conform valorii la care au fost adjudecate Activele.
Garanţia constituită, sau, după caz, depusă pentru participarea la licitaţie, împreună cu toate celelalte sume plătite de Adjudecatar va fi reţinută cu titlu de daune interese în cazul în care Adjudecatarul nu se achită în totalitate de obligaţiile asumate.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Organizatorul procedurii de valorificare este Administratorul judiciar Five Administration S.P.R.L. Vânzătorul activelor este R-Agro Fălciu S.A., prin Administrator judiciar, iar vânzarea se face conform Regulamentului de vânzare nr. 241/06.08.2024 cu aplicarea prevederilor Legii nr. 85/2014 și în conformitate cu condițiile din Caietul de sarcini achiziționat de către participantul la procedura de licitație.
Prin depunerea documentației de participare prevăzută în prezentul Caiet de sarcini, fiecare participant este prezumat a fi văzut bunurile și a fi satisfăcut de starea în care acestea se află, fără posibilitatea de a emite vreo pretenție/plângere ulterioară referitoare la aceasta.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Participanţilor neadjudecatari li se vor întocmi în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data organizării licitaţiei, ordinele de plată pentru rambursarea sumelor depuse ca garanţie, din care se vor deduce comisioanele de transfer bancar sau după caz, li se vor returna scrisorile de garanţie bancară.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
Termenul de plată pentru diferența de preț este de 5 zile calendaristice, de la data întocmirii Procesului – verbal de licitație (data ținerii ședinței de licitație) în care cumpărătorul a fost declarat adjudecatar al bunurilor mobile.
Termenele precizate mai sus vor putea fi prelungite cu acordul Administratorului judiciar, doar pentru motive temeinice (de exemplu: primirea unei finanțări), dar nu mai mult de două perioade succesive (câte 5 zile pentru bunurile mobile).
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Transferul dreptului de proprietate asupra activelor și predarea acestora se va face numai după plata în întregime a preţului acestora de către Adjudecatar şi a îndeplinirii de către acesta a celorlaltor condiţii stabilite în regulamentul privind procedura de vânzare şi în procesul verbal de adjudecare a activelor.
Toate cheltuielile ocazionate de transferul de proprietate sunt în sarcina şi pe răspunderea câștigătorului licitației.
Alte mențiuni:
Prin participarea la licitație și emiterea prezentului Proces-Verbal, ofertanții prezenți în cadrul acestei ședințe acceptă rezultatele licitației și nu au obiecțiuni cu privire la desfășurarea și concluziile Licitației și au acceptat și înțeles toate prevederile Caietului de sarcini, care se aplică în integralitate chiar dacă nu sunt menționate expres în prezentul proces verbal de licitație.